29 Şubat 2012 Çarşamba

El Mim-ül İrituruncubalık

Başlıktan da anlayacağınız üzere sevgili irituruncu balık tarafından mimlenmiş bulunmaktayım. Yeni bir işe başlamış olan raskolnikow kulunuz götünü kaşıyacak vakit bulamadığı için bloğunu ihmal etmekte ve bundan da üzüntü duymaktadır :) Bu mim yazı yazmam için verilmiş güzel bir fırsat oldu benim için. Haydi bakalım let the game begin…



  1) En sevdiğin şeyler nelerdir nelerden hoşlanırsın? 
Şimdi bu çok genel bir soru ama ben kendi çapımda karınca kararınca cevaplamaya çalışayım. Her insanın hobi anketlerine yazdığı şeylerden olan kitap okumak, film izlemek ve müzik dinlemek benim de demirbaşlarımdan. Lakin ben essahdan severim kitap okumayı ve film izlemeyi öle tırişkadan yazmıyorum :) Bunun dışında puzzle yapmayı çok severim. Son 1-2 senede sardım bu mereti başıma. Şu ana kadar 1000’lik, 1500’lük ve 2000’lik olmak üzere 3 tane puzzle bitirdim ve çok zevkliydi lan. Muhteşem bir şey, inanılmaz kafa açıyor o kadar zevk alıyorum ki hayatla olan bağlantım kopuyor. Şu an da evde bir adet 1500’lük Van Gogh puzzle’ım yarım yamalak yatmakta ve bunun için üzülmekteyim. Yeni sardırdığım bowling de güzel bir şey ama daha çok amatörüm, beginner seviyedeyim. Araba sürmeyi hele hele uzun yollara kendimi vurmayı çok severim. Bu nasıl bir aşktır anlamadım ehliyeti alınca geçer dediler ama kaç sene geçti üzerinden hala her arabaya binişimde kalbim güp güp atıyor. Ahh bi de şöyle Porsche, Ferrari, Lamborghini vb. arabalarım olsa neler yapardım nerelere giderdim :) İnsanlarla konuşmayı, onlarla dertleşmeyi severim aslında dinlemeyi severim demek daha doğru olur. İnsanlar konuşsun ben sabaha kadar dinlerim yaa :) Gelin lan anlatın bana tüm dertlerinizi. Şimdi fark ettim ki ben çok fazla şeyden hoşlanıyorum ve bunların hepsinden bahsedersem mim formatını baya bir piç etmiş olacağım o yüzden en iyisi özet geçmek :) Küfreden, uzun boylu ve kilolu (obez demedim amq) hatunlardan, bilgisayar oyunlarından özellikle araba yarışı (ahh lan underground 2’yi az mı oynadım sabahlara kadar) ve strateji oyunlarını, düşünmeyi ama herşey üzerine düşünmeyi, banyo yapmayı, davidoff hot water parfümümü, film afişlerimi, saatlerimi ÇOOOOK severim.



2) Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?
Olaya internet yönünden bakacak olursak eskiden facebook’tu şimdilerde ise blog siteleri. İnsanların paylaşımlarını okumak çok zevkli oluyor. Elimden gelse günümün yarısını blog okumakla geçirirdim. İşe girdiğim için şimdilerde bloğuma ve diğer blog sitelerine de pek vakit ayıramıyorum ne yazık ki. O yüzden şu günlerde bilgisayarda en çok gazete okuyorum diyebilirim. Milliyet, radikal, hürriyet ve zaman gazetelerine takılıyorum genelde. Hepsinde sevdiğim farklı farklı yazarlar var onları takip etmek kafa açıcı oluyor benim açımdan. Bilgisayarda oyun oynamayı da çok severim, şimdilerde Shogun Total War 2 ile takılmaktayım. Süper oyun olmuş valla, umarım bunun Avrupa versiyonunu da çıkartırlar en kısa zamanda. NFS yeni bir araba yarışı çıkarttı ama vakitsizlikten onu da yükleyemedim ve oynayamadım :( Bir de bunların dışında hocam.com diye bir site var orda karı kız peşinde koşarak vakit geçirdiğim de oluyor arada. O değil de bir msn vardı ne oldu lan ona??? :)



  3) En sevdiğin filmler nelerdir veya izlediğin ve hafızanda kalan kesinlikle izleyin dediğin?
The lord of the rings, Eternal sunshine of the spotless mind, Kill bill, The godfather, Masumiyet, Kader, Gemide, Pulp fiction, 300, Sin city, Factotum, Casablanca, Madagaskar, American beauty, Vidocq, Moulin rouge, V for vendetta, The nightmare before christmas, Lost highway, Yeşil yol, Bram Stoker’s Dracula offf lan bir sürü var daha hangilerini yazayım?? Siz bunları bir izleyin kalanını getirirsiniz ya :) Ben öyle filmleri pek sıralamaya sokabilen bir insan değilim ne yazık ki. Benim için çok sevdiğim yere göğe koyamadığım Lord of the rings ile yine her izlediğimde çok duygulandığım boğazımın düğümlendiği bir film olan Masumiyet arasında bir fark bir üstünlük bulunmamaktadır. Sevdiğim ve 2.liğine bile razı gelemediğim o kadar çok film var ki :)




 4) Şu sıralar en çok almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız bunlar neler olurdu?
Mercedes cls 65 amg almayı çok isterdim valla. Bitiyorum bu arabaya yaa ne olur biri bana alıversin :) Armani, Camel, Nautica, Boss, Tag Heuer ve Tissot marka çeşit çeşit saat almayı da çok isterdim. Takım elbiseye de ihtiyacım var, pek bir marka bilincim oluşmadı o konuda o yüzden marka veremeyeceğim :) Neyse aklıma geldikçe fakir olduğum için üzülesim geliyor kapatalım bu konuyu.





 5) Şu sıralar en çok dinlediğiniz şarkılar? 3 tane.
     Ratatat-Loud Pipes
     Ahmet Aslan-Tanımadığım Ten
     Oi Va Voi-Mahala

14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ne kadar çok mim var yaaa, böyle giderse konu sıkıntısı çekmiyecem valla :D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. mükemmel bir şarkı. sözleri o kadar güzel ki...

      Sil
  3. ben de mim gonderdim ki sana ^^

    cok sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
  4. Puzzle bende çok seviyorum 1500 lük elimde patladı sinir oldum..mim'li halinizi keşfettik memnun olduk ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ben yaklaşık 1000 parçayı birleştirdim 500 kadar parçası kaldı. Şu an da bakamıyorum da :( bitirirsem tam süper olacak valla :D umarım siz de en kısa zamanda bitirirsiniz :D

      Sil
  5. yazdığın pek çok filmi daha önce ben de izlemiş ve çok beğenmişim :) buradan film zevklerimizin ortak olduğunu düşünecem de Eternal Sunshine Of The Spotless Mind hayatımda izlediğim en kötü filmdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa o film hakkında böyle düşünen birkaç kişiye daha rast geldim. Ne bileyim zevk meselesi heralde. Bilim kurgu ve aşkı çok güzel birleştirmiş bence yönetmen. Olaylardan ziyade kavramları sorgulayan bir film. Üstelik bunu Jim Carey'nin beyninde bir aşk kovalamacası halinde yapıyor. Hem çok eğlendiğim hem de çok duygulandığım ve her izlediğimde yalnızlığıma lanet ettiren bir filmdir benim için :D

      Sil
    2. malesef bu şarkı :D http://www.youtube.com/watch?v=DrL_Gdh5scQ :D

      Sil
  6. yaa ben de puzzle işine bulaşmak istiyorum ama yer yok ki annemi krizlere sokarım kesin:/ evet evim olursa puzzle yapıcam. Van Gogh hem de, çok kıskandım:D

    Asıl işe girince daha çok blog okuman lazım, vakit geçiricen işte:D

    Filmler pek güzelmiş, neredeyse hepsini izlemişim^^

    Yaa ben de ehliyet almak istiyorum bi gaza getirin beni yaa bu konudaki üşengeçliğimden kazık kadar oldum hala ehliyetim yok:/ Kaldı ki araba olsun:D

    Oi Va Voi^^

    Bu arada mimin var da illa haber vermek mi lazım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. puzzle işi çok fena sarıyor. tam bir kafa boşaltma aracı. insana sakin sakin düşünme yeteneğini çok pis bir şekilde kazandırıyor. bi de en savurgan insan bile puzzle yaparak tutumlu olmayı öğrenebilir. bu teorimi isveçli bilim adamlarına göndercem bi araştırsınlar bakalım :D

      benim iş çok yoğun valla 3-5 ay böyle gider ama sonra rahata ererim (umarım).

      ehliyet al yaa, araba her ne kadar lüx vergisine tabii olan bir icat olsa da bir gereklilik bence :D

      mim için teşekkürler, haber verirsen garanti altına almış olursun :D ama bloguna uğruyorum ben senin en geç bi hafta içinde görürdüm yani :D

      Sil