4 Şubat 2012 Cumartesi

14 Şubat

Kim, ne zaman, neden icat etmiş bir günü belirli bir kabileye özgü ilan etmeyi? Tarihsel olaylarla ilgili anma günlerini anlıyorum, o günlerin tatil edilmesi bir tören havası içinde geçmesi falan iyi olabiliyor olmasa da katlanılabilir olabiliyor bazen. Hatta birileri çaba göstermese de insanlar kendi ilgi ve alakaları doğrultusunda kutlama ya da anma yapıyorlar öyle olan günlerde. Ama babalar, anneler, hemşireler, doktorlar, polisler ıvır zıvır günü falan nerden çıkmış Allah aşkına yaa?? Bir de bunların evrensel olanı yerel olanı var. Polis teşkilatının kuruluş yıldönümü hede hödüsü haliyle yerel olurken dünya kadınlar günü evrensel oluyor. Bunların arkasında hep yılda bir kere de olsa hatırlayalım hinliği var biliyorum. Ulan adam anasını babasını umursamıyorsa, 365 gün içinde mağazada dolaşırken ya da pazarda domates falan alırken bir kez bile olsun bu kravatta tam babama göre ya da anam bu buzdolabı süsüne kesin bayılır deyip de elini cebine atmıyorsa ölsün zaten! Sen neyin peşindesin kimi kime pazarlıyorsun??


Bir gün bile olsa hatırlayalım saçmalığını yuttuğumuzu var sayalım. Bu yazıyı bana yazdırtan ve günden güne yaklaşan sevgililer günü nerden çıkıyor o zaman yaa?? Millet zaten sevgilisiyle yapışık ikiz gibi dolaşmıyor mu ( long distance relationship pardon uzaktan manitacılık saçmalığını yaşayanları saymazsak)?? Sevgilisi olanlar cevap verin bana sırf iki dakika daha fazla yiyişebilmek için en has kankalarınıza haftada en az üç kere satış koymuyor musunuz? Hiç öyle yüzünüzü öne eğerek evet demeyin, zaten biliyoruz ne mal olduğunuzu. Peki be aç gözlüler sevgililer günü nedir o zaman yaa?? Daha neyin özelini yaşayacaksınız daha ne hediyesi alıp vereceksiniz? Bu ülkede 7 yıllık ilişki yaşayıp (cinsel değil bakın duygusal olanından bahsediyorum) yine de aşkı sevgisi bir gram azalmayan, nesilleri bitmek tükenmek bilmeyen adamlar var siz neyin peşindesiniz daha ya? Bu 7 yıllık mevzuda bahsi geçen dallamalar da dahil olmak üzere erkeklerin %99’u (kaynak: kıçım) 14 Şubat denen nesnellikten bıktı abicim yaa, bu 2012 son olsun artık. Şöyle bir uyuzluk silsilesi de olmazsa olmazı bu günlerin; ben yalnızım ya mutsuz olacağım illaki, o gün sevgililerin işgal ettiği avm’lerde özgürce dolaşamayacağım, sinemalardan sürgün edileceğim, kıyak olsun olmasın tüm restoranlarda uzaktan süzülen sap konumuna düşeceğim!! Eee hani biz marjinaldik amq?? Sen resmen aşkını, sevgini, mutluluğunu benim çelikleşmiş mutsuzluğumla perçinliyorsun lan. Bu mu yani sevgililer günündeki amaç? Şimdi burada sadece dişi varlıkları sorguluyormuşum gibi bir yanılgıya düşmeyin lütfen, benim meselem tamamen felsefik. Bu günü kutsayan, yücelten, önemini artıran ve insan hayatının olmazsa olmazı haline getiren felsefe ile benim sorunum.


Şimdi paragrafı üçleyince bi zahmet edip baktım nerden geliyormuş bu sevgililer günü diye. Tabii çakallar kimsenin bu bir gün de olsa hatırlayalım saçmalığının burada işe yaramayacağını çözmüş olacaklar ki bi Roma tanrısı hikâyesini kılıf yapmışlar. Yazılana bakın Allah için yaa “Eski Roma’da 14 Şubat günü bütün Roma halkı için önemli bir gündü. Çünkü bu günde Roma tanrı ve tanrıçalarının kraliçesi olan Juno’ya duyulan saygıdan ötürü tatil yapılırdı”. Daha devamı var da gerek yok paylaşmaya. Bu nedir Allah için yaa?? Ne olmuş 14 Şubat’ta, neyin saygısı sunuluyormuş, tanrıların kraliçesi Juno ilk saksosunu mu çekmiş, “bu gün herkese bedava” mı demiş, double penetration mı yapmış Zeus’la Hades’i alıp, bizi ilgilendiren mesele nedir?? Dünyada ana akım dinler Hristiyanlık, Müslümanlık, Yahudilik, Budistlik, Şintoizm vs. falan değil mi kardeşim? Manyak mı bu dünya da hala Roma tanrısı ile ilgili bi hususta saygı sevgi gösterisinde bulunuyor?? Ben biliyorum bizim tanrı bu işe kesinlikle kıl, Budistlerin şamanların bilmem necilerin tanrıları hiç mi ses çıkarmıyor bu işe arkadaş? Ne yapıp etsek de bu lanet giresice günden kurtulsak bilemedim ki :(

4 yorum:

  1. Öhöm baştan sona katılıyorum dediklerine yürü be kardeşim :D

    YanıtlaSil
  2. ahahaah :D Çok iyi yazmışsın kalemine sağlık:) Bizim keklerde hemen inanır zaten. Bunların temelinde yani bu işe inanların, kutlayanların materyalist olduklarına ve aşkmış sevgiymiş hiçbirine zerre kadar değer vermediğini düşünüyorum. Bu günü kaldırmamız lazım :DD ayrıca bu yazını da paylaşmaya değer görüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, beğenmene sevindim :D valla materyalistler mi değiller mi orasını bilemiyecem :) ben sadece milleti caydırmak için din kartını oynadım ehehehe :D

      Sil